Activity

  • Dohn Lee posted an update 1 year, 2 months ago

    آشنایی با مراحل طراحی ویلا

    طراحی ویلا چیست؟ هر مکانی نام مختص به خود را دارد مانند آپارتمان، ویلا، پنت هاوس و…

    حتماً برای شما هم پیش آمده که همراه خانواده خود برای تفریح به ویلای بیرون شهر و یا شمال کشور رفته باشید!!

    پس به خوبی میدانید که هیچ چیز جذابتر از گذراندن تعطیلات در یک مکان آرام مانند ویلا نیست!!

    در حقیقت ویلا بنایی است که در مکانی خوش آب و هوا و به دور از هرگونه آلودگی ساخته شده است.

    حتماً شما هم با دیدن فیلمهای خارجی و مشاهده ویلاهای زیبا و شگفت انگیز متوجه شدهاید که، ویلا باید نمایی جذاب و دلنواز داشته باشد.

    زیرا شما برای داشتن حس بهتر و آرامش به این مکان میروید.

    طراحی و ساخت ویلای ایرانی همین دلیل نحوه طراحی ویلا و دیزاین آن چه در زمینه نمای داخلی و چه نمای خارجی با دیگر ساختمانها تفاوت دارد.

    این موضوع به دلیل واقع شدن ویلا در دل طبیعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

    زیرا باید بین طبیعت و فضای داخلی و خارجی بنا یک هماهنگی وجود داشته باشد.

    به دلیل همین هماهنگی و وجود انرژی مثبت است که شما در ویلا حس دیگری دارید.

    شبها راحتتر میخوابید. حتی به دلیل نداشتن استرس و داشتن آرامش بیشتر مشکلات روحی و گوارشی شما نیز بهبود مییابد.

    حتماً تا حالا متوجه شدهاید که ویلا مکانی برای آرامش، داشتن حس بهتر و گذراندن اوقات لذتبخش به تنهایی یا همراه با خانواده است.

    شیوه طراحی ویلا و ساخت آن چه از نوع طراحی ویلا کلاسیک و یا ساخت ویلا مدرن شباهت زیادی به ساختمانهای دیگر دارد. فرقی نمیکند بخواهید طراحی ویلای مدرن یک طبقه، طراحی ویلای مدرن دوبلکس، طراحی باغ و ویلا، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلای مدرن کوچک را انجام دهید، تمام این ویلاها طراحی اولیه یکسانی دارند.

    در حقیقت نقشه اولیه تمام ساختمانها تقریباً مانند یکدیگر است.

    اما در مرحله طراحی و دیزاین این دو با یکدیگر تفاوت دارند.

    معماران با توجه به شرایط آب و هوایی، سلیقه صاحب ویلا و متدهای روز دنیا و… طراحی زیباترین ویلاهای ایران را انجام میدهند.

    طراحی ویلای مدرن-متینه درویشیان

    انتخاب مشاور طراحی ویلا و عقد قرارداد اجرا

    اگر بودجه دارید، باید به معمار اجازه دهید حداقل دو یا سه گزینه جایگزین طراحی کند. نظرات افرادی را که قصد دارید در ویلا تمام شده با آنها بمانید، مانند شریک زندگی، فرزندان و بستگان خود دریافت کنید. این ورودی در تعیین پلان نهایی که مناسب همه است بسیار مهم خواهد بود، اما به یاد داشته باشید که طرح باید توسط معمار تنظیم شود تا با مقررات و قوانین ساختمان مطابقت داشته باشد.

    اگر ایده هایتان کم است، معمار می تواند ایده های به دست آمده از مجموعه کارهای تکمیل شده را به شما ارائه دهد. همچنین می توانید از ویلا های محلی ساخته شده در محله خود ، آثار معماران دیگر و پیمانکاران ساختمان الهام بگیرید. منابع زیادی برای یافتن طرحهای ویلا وجود دارد و میتوانید انواع سبکهای ویلا را بدون ترک ویلا پیدا کنید. فقط با گشت و گذار در اینترنت در لپ تاپ خود، می توانید از وب سایت های طراحی ویلا مانند Maramani دیدن کنید تا ده ها سبک ویلا را مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک معمار بگیریدیا مشاور طراحی برای اصلاح طرح متناسب با شرایط و مقررات محلی. این طرح باید برای تأیید به اداره ساختمان محلی ارائه شود، این معمولاً شهرداری شهر/شهر شما است. هر اصلاحیه باید توسط شهرداری یا شورای شهر تصویب شود. با همکاری با یک معمار محلی ، در تایید نقشه های معماری خود به دلیل آشنایی آنها با مقررات مشکلی نخواهید داشت.

    انتخاب بهترین شرکت برای ساخت و طراحی ویلا

    طراحی و ساخت ویلا یک فرآیند طولانی است که شامل برنامه ریزیهای زیادی در مرحله مقدماتی پروژه میشود. هنگامی که مشتری تصمیم به ساخت ویلا گرفت، باید با متخصصان خبره در صنعت ساخت و ساز مشورت کند که به او در دستیابی به اهداف خود کمک کند. ما در متینه درویشیان با برخورداری از متخصصان خبره در زمینه ساخت و طراحی ویلا، رویای شما را واقعیت میبخشیم. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

To Top